Pažintys ironman triathlete. Garsūs sportininkai neapdoroti veganai

Anksčiau mėgdavo kovoti su rankomis, todėl 3 kartus tapau pasaulio čempionu. KODĖL išmatuoti impulsą? Lensas Armstrongas Lance Armstrong yra vienas ištvermingiausių visų laikų atletų ir jis vargiai įveikė savo pirmąjį maratoną, nors beveik kas mylią atgaudavo jėgas čiulpdamas energijos teikiančią želę. Antrasis vardas yra širdies ritmo monitorius HRM. Kankūnas pavasario rytą buvo niekas palyginti su Vario kanjonais derliaus nuėmimo mėnesį. Nuo to laiko praėjo daugiau nei 30 metų, širdies ritmo monitorius šiandien yra kompiuteris, turintis daug naudingų funkcijų sportininkui..

Mūsų laikų sportininkai:

Pirmasis triatlonas Taip jau gavosi, kad kalendoriuje apibrėžta Balandžio oji atėjo labai greit. Penktadienį, išvakarėse, antra pažintys ironman triathlete baigiau darbus, surinkau pažintys ironman triathlete ir išsiruošėme į prie Utenos esančius Sudeikius, kur stovyklavo likę klubo nariai. Kelionė tikrai neprailgo ir lygiai 16 valandą jau buvome vietoje.

Įsikūrėme savo kambariuose daugiafunkciniame centre and Alaušo ežero pakrantės, su labai patogiomis lovomis. Ilgai nedelsę sėdom ant dviračių ir išlėkėm link Utenos susipažinti su trasa. Buvome girdėję daug pasakojimų iš kitų klubo narių apie vieną trasos kalną, kurį įveikti "praktiškai neįmanoma". Taigi 10 kilometrų kalnuotais Utenos keliais ir mes jau vietoje.

Nuostabaus grožio Vyžuonos parkas. Toula vieta leisti laisvalaikį - vaikų žaidimo aikštelės, suoliukai, romantiški tilteliai per upelį.

pažintys ironman triathlete

O mes lekiam trasa kaip išprotėję. Labai greita ir siaura trasa su stačiais posūkiais. Asfaltas tikrai lygus. Nusileidžiame dar nuo vieno kalniuko ir štai jis - visus gąsdinantis kalnas. Įsibėgėjam ir "užlipam" juo. Pačiame viršuje prireikia kelių akimirkų atgauti kvapą.

Kojos dega. Rytoj reikės į jį įkopti 8 kartus. Pažintys ironman triathlete šią treniruotę viso įveikiau 3 ratus. Iš vienos pusės - akys dega dėl labai įdomios ir greitos trasos. Iš kitos pusės - neramina kalnas. Kaip visada, sukant paskutinius ratus, pasirodo vėjas ir lietus. Apsisukam ir minam atgal prieš vėją į Sudeikius. Grįžę iškart patenkam į trenerio gimtadienio balių!

Pasveikinam Vidmantą, padėkojam, padainuojam ir kimbam į maistą. Tikrai, neatsimenu, kada būčiau tiek valgęs. Ar čia gaivus ir švarus Alaušo oras, ar jaudulys prieš sportą. Po kelių akimirkų ir antro įveikto karbonado giliai atsidūstu. Dar laukia tortas, šakotis Viskas nuostabu. Po vakarienės dar pasivaikščiojimas ežero pakrante ir pagal griežtą trenerio tvarką - 9 valandą niekas niekur nebeina, 10 valandą - visi miegot!

Welcome to Scribd!

Varžybų rytas prasideda mankštele. Pirmos šių metų maudynės. Vanduo - 7,5 laipsnių šiltumo. Na bet jei visi, tai visi. Šaltis sugelia visus raumenis, tačiau išlipus į krantą pajaučiau didžiulį lengvumą ir palaimą. Laikas pusryčiams. O kaip pusryčiauja sveikuoliai? Didžkukuliai su mėsa. Jei visi, tai visi : Nuvykstame į Utenos miesto baseiną. Savo turmpoje karjeroje geresniame baseine nesu buvęs. Viskas tvarkinga, renovuota.

pažintys ironman triathlete

Trumpas apšilimas ir prasideda laukimas. Plaukiu elito grupės trečiame plaukime iš 4.

Viskas yra susiję su fiziologiniais pokyčiais, vykstančiais jūsų organizme, kai pakeičiate judėjimo metodą. To poveikis gali būti pastebimas ten, kur priešingos raumenų grupės turėtų dirbti kartu, kad palengvintų judėjimą, tačiau to nepadaro, kai vienoje srityje yra pastebimas per didelis įsitempimas ir aktyvumas.

Kai žiūri į plaukiančius anksčiau, jų plaukimai atrodo nesibaigiantys. Išgirstu savo pavardę ir pajudu į startą.

Pirmasis triatlonas Taip jau gavosi, kad kalendoriuje apibrėžta Balandžio oji atėjo labai greit. Penktadienį, išvakarėse, antra valandą baigiau darbus, surinkau kompaniją ir išsiruošėme į prie Utenos esančius Sudeikius, kur stovyklavo likę klubo nariai. Kelionė tikrai neprailgo ir lygiai 16 valandą jau buvome vietoje.

Plaukiu pirmajame takelyje prie krašto. Išsikeliu sau du uždavinius - neskubėti ir nuplaukti. Beje, prieš plaukimą dar gavau paskatinimą - tikras sportininko glaudes.

Pasak Tito su Tadu - plauksiu greičiau. Stengiuosi neskubėti, plaukiu ramiai, savo tempu. Matau, kad oponentas plaukia šalia manęs - vadinasi, ne taip ir grybauju. Šimtas metrų, du, trys.

pažintys ironman triathlete

Pastebiu jau prie manęs priartėjusį trenerį, degančiom akim. Pradedu blaškytis ir pametu, kiek buvau suskaičiavęs, kad nuplaukiau.

Po keturių šimtų metrų nusikosėjau ir tuo pačiu prigėriau vandes. Ruošdamasis varžyboms pirmadienį pasivažinėjau dviračiu per lietų, dėl to peršalau, o tolesnės kasdienės treniruotės neleido išgyti. Išsimušiau iš ritmo. Į galvą pradėjo lysti mintys apie prastą plaukimą, nuovargį.

Pasirinkite datas ir peržiūrėkite naujausias kainas bei viešbučių pasiūlymus mieste Wald

Taip neturi būti. Mano oponentas buvo atsilikęs beveik per pusę tako. Tekdavo jau sustoti ties baseino galais ir pailsėti. Tuo metu jis mane aplenkdavo, tačiau kai tik pradėdavau plaukti - pasivydavau. Taip kovodamas su savimi ir, atrodo tuoj iššoksiančiais plaučiais, pabaigiau savo plaukimą.

pažintys ironman triathlete

Pasirodo, pirmi metrų buvo įveikti tempu - tai greičiausias tempas, kokį rodžiau treniruotėse. O čia plaukiau "ramiai".

Ankstesni sportininkai:

Bendras laikas - 14 minučių 3 sekundės. Negu Kaune geriau 1 minute 40 pažintys ironman triathlete. Progresas yra.

pažintys ironman triathlete

Laukia 3 valandos poilsio iki likusios varžybų dalies. Nuvažiuojame prie Utenos arenos, persirengiam ir pajudam į starto vietą. Oras nuostabus - 17 šilumos, vėjas silpnas. Su Sandra papiknikaujam. Artėjant startui galvoje vis kyla abejonės dėl savo pajėgumo. Trečia valandą pastatom dviračius į tranzito zoną.

Titas pamoko, kaip pasidėti šalmą. Mano pirmas tranzitas.

Kur apsistoti

Stoju į eilę. Startuosiu apie 5 minutes nuo pirmojo dalyvio. Be abejonės pasimetu. Šalmą užsidedu lėtai, o ant dviračio pilka ir pažintys su farrar užsėst nepavyksta. Pirmas posūkis - už trasos. Pirmas ratas daugiau staigmenų nepateikė. Kaip sakė kolegos, pirmą ratą praskridau su vėjeliu. Vėl Kalnas. Vidurį kalno prasisuko grandinė. Teko šokt nuo dviračio ir bėgte užsitempti jį aukštym. Galvoje vien keiksmažodžiai.

Bandau sėst ant dviračio, o čia dar vis kalnas. Vėl šoku nuo jo ir užbėgu į viršų. Antras kartas baigtas. Toliau vėl lekiu su vėjeliu, kol po kelių akimirku nukrenta grandinė. Visa laimė sustoti nereikėjo.

Arbata Visi puikiai žino, kad norint būti stipriems ir vikriems, reikia valgyti daug baltymų, angliavandenių ir baltymų.

Pradėjus minti grandinė užsimontavo atgal. Susiimu ir prisiekiu sau - daugiau jokių nesamonių. Ir tikrai. Trečią kartą kalnas man nusileido.

Christopher McDougall - Gime Begti LT-2 PDF | PDF

Ketvirtą taip pat. Ir penktą. Beje prieš startą kalbėjomės su Dainium.